Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 76 van 88 EersteEerste ... 2666747576777886 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 751 t/m 760 van 873
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Bij mij waren ze er beide keren eerder dan ik ze verwachtte en nu zit ik al weer 3 weken op een doosje met wat kabeltjes te wachten.

You never know.
    Welke Bare Knuckles heb jij gehad?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fiendish Bekijk bericht
    Ik weet wel dat het erg druk is nu bij BKP, nasleep van de feestdagen, ik zit inmiddels ook al bijna een maand te wachten op m'n Cold Sweat setje.
    Ik hoop niet dat ik nog zolang moet wachten. Ik heb gelukkig geen moeilijke covers ofzo. Gewoon zebra pickups.

Senior Member
    Blog Entries
    4

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jasper. Bekijk bericht

Of zoals Bass de laatste tijd wel eens doet: Whoeii

Ben benieuwd. Waar ga je de blackouts inzetten? (kun je ze niet in je BC Rich zetten? Halsje speelde toch erg lekker?)

Fiendish, hoelang duurt het bij jou voordat de BKP's er meestal zijn? (kan niet wachten )
    Inderdaad, Whoeii

De Black-outs gaan in de 50's tribute dus dat word een chambered vs chambered & BN nailbombs vs SD Black-outs mini shoot out
    Ik heb de slagplaat er al af en de pick-up ringen gaan er ook af.

Senior Member

Standaard

Welke Bare Knuckles heb jij gehad?
    Niet zoveel: de Black Dog en een P90. Leuk spul, maar wel duur inderdaad en niet eens zo heel speciaal, behalve het gevoel dat je iets speciaals hebt

Ik heb nu 2 nieuwe DiMarzio Super Distortions besteld. Ben ik veel blijer mee!

Senior Member

Standaard

Ok. Ik moet nog even een maniertje vinden om mijn pickups direct mounted te maken. Ik denk dat ik ze met een houtschroef ofzo in de body schroef en dan een stukje foam ofzo eronder.

Misschien lukt jou manier ook wel, maar ik denk niet dat ik daar het gereedschap voor heb. (met ik bedoel ik mijn vader)

Senior Member
    Blog Entries
    4

Standaard

Ok. Ik moet nog even een maniertje vinden om mijn pickups direct mounted te maken. Ik denk dat ik ze met een houtschroef ofzo in de body schroef en dan een stukje foam ofzo eronder.

Misschien lukt jou manier ook wel, maar ik denk niet dat ik daar het gereedschap voor heb. (met ik bedoel ik mijn vader)
    Moet ik het voor je doen dan?

Senior Member

Standaard

Als je zou willen zou dat wel mooi zijn. (Gebruik je er speciale buigdingen ofzo voor? Of is het vrij simpel?)

Senior Member

Standaard

Mijn vader kwam net met nog een oplossing. Hoekstukje in de zijkanten van de cavity schroeven. Gaat dat heel erg opvallen?

Senior Member

Standaard

Zijn hier mensen die ervaring hebben met de Bare Knuckle The Sinner singlecoil?

Ik zit serieus te overwegen om dit 'superhot' singlecoiltje in mijn strat te stoppen. Het enige wat mij nog twijfel brengt, is datgene dat deze singlecoil zeer hoge output heeft (+ 20 KOhm). Gaat hij niet onwijs feedbacken en schreeuwen (iel/lelijk geluid met high gain)? Mede omdat deze geen humcanceling heeft?
    Gibson, what else...?

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

hoe vaak moet ik het nog roepen in dit topic? weerstand is GEEN INDICATOR VOOR DE OUTPUT!!!!!!!!

Senior Member

Standaard

Weet niet of dit al is gepasseerd hier, zelf vorige week nog maar voor de eerste keer gezien. Ik was altijd benieuwd naar die alternative 8, en vind hem hier echt niet zo goed klinken precies... Geluk dat ik hem nooit ongetest besteld heb...

http://www.youtube.com/watch?v=jZYDYiOIuC8

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten