Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 75 van 88 EersteEerste ... 2565737475767785 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 741 t/m 750 van 873
    Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

de ceramische versie bestond nog niet, dus ik had de alnico5 versie, maar in mijn LP was ie veel te warm, te modderig, te vet, te dik. Ik heb liever wat meer scheur, wat meer openheid, ik vind de nailbomb te compressed. Gewoon nee, niet mijn ding ik vind BKP's sowieso overpriced maar als ik daar weer over begin krijgt Fiendish een rolberoerte

Senior Member

Standaard

Ik lees net de eerste post in het bareknuckles topic. ''Seymour duncan/DiMarzio: eat your heart out?''

Maar ik vond ze dus wel lekker, misschien dat het ook gewoon goed werkt op mijn amp. Ik zal in ieder geval een soundclipje proberen te maken als ik ze heb.

Maar je ''afkeer'' is toch ook een klein beetje omdat het eigenlijk halve kopieën zijn? (zoiets dacht ik laatst te lezen, maarja, als het goed uitpakt maakt het mij niet uit wie het bedacht heeft.)

Moet trouwens zeggen dat op de gitaar met nailbombs de coilsplit wel erg goed uitpakte. en normaal ben ik niet zo van de middenstandjes, maar die vond ik ook erg ok. (Die had wel een A5 in de brughumbucker)

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Het element was super hot en dik en dat vond ik te gek maar verveelde me al snel.

Senior Member

Standaard

Een maat van mij is heul blij met mijn Black Dog. Ik vond 'm te dun en een beetje pisserig.

Senior Member
    Blog Entries
    4

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jasper. Bekijk bericht
    De ceramische Nailbombset. Die hebben als het goed is wel een lekkere oldschool vibe. En daar heb ik eerder al een mee gespeeld over mijn JCM. Klonk erg lekker. We zouden nog eens jammen, dan neem ik ze wel mee in de gitaar.

In Zebra
    Klinkt wel goed alleen niet mijn ding. Te gecomprimeerd voor mijn smaak. Maar dat kan aan het filmpje liggen. Ik geef wel een oordeel als ik ze op mijn ampjes heb gehoord. Ik zal dan de Blackouts wel gemonteerd hebben.

Dus binnenkort weer eens jammen op m'n twee halfstacks. Ga als het lukt morgen de Giablo halen.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo Bekijk bericht
    ik vind BKP's sowieso overpriced maar als ik daar weer over begin krijgt Fiendish een rolberoerte
    Valt best mee hoor Orph, ik ben gewoon net zo fanatiek over m'n pickup keuzes als jij over je Warmoths
    All animals are equal, but some animals are more equal than others.
    -George Orwell's Animal Farm

Senior Member

Standaard

Ben nog steeds heel erg tevreden met mijn bare knuckle piledriver. Arjen blijft zich nog steeds verbazen over de output van dat ding

Ben nog steeds bezig met rondsnuffelen voor een humbucker sized P90 voor mijn strat.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door proguitar89 Bekijk bericht
    en ik weet niet of je vriendloos bent maar ik wil best wel een vv sturen.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht
    Dus binnenkort weer eens jammen op m'n twee halfstacks. Ga als het lukt morgen de Giablo halen.

Of zoals Bass de laatste tijd wel eens doet: Whoeii

Ben benieuwd. Waar ga je de blackouts inzetten? (kun je ze niet in je BC Rich zetten? Halsje speelde toch erg lekker?)

Fiendish, hoelang duurt het bij jou voordat de BKP's er meestal zijn? (kan niet wachten )

Senior Member

Standaard

Fiendish, hoelang duurt het bij jou voordat de BKP's er meestal zijn? (kan niet wachten )
    Bij mij waren ze er beide keren eerder dan ik ze verwachtte en nu zit ik al weer 3 weken op een doosje met wat kabeltjes te wachten.

You never know.

Senior Member

Standaard

Ik heb ze altijd via een winkel besteld, eerst bij maxguitars, later bij de Guitar Chop Shop.
    M'n Rebel Yells duurde 3 a 4 weken voor ze er waren (burnt chrome covers, dus duurde wat langer), m'n Miracle Man set duurde ongeveer anderhalve week.
    Ik weet wel dat het erg druk is nu bij BKP, nasleep van de feestdagen, ik zit inmiddels ook al bijna een maand te wachten op m'n Cold Sweat setje.
    All animals are equal, but some animals are more equal than others.
    -George Orwell's Animal Farm

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten