Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Noid Bekijk bericht
....veel overeenkomsten met de foto op de Epiphone site, zoals de hoek waaronder het logo staat en de grotere trc schroeven in vergelijking met de Koreaan. Ook staan de pot's netjes in lijn en zie ik geen extreem waterhoofd. Tot het tegendeel bewezen is, zou ik er dus vanuit gaan dat het een echte is.
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht
De twijfel ontstond door de nogal dikke binding, echter bij een giaarboer stonden de nieuwe Chinese exemplaren waar dit ook was. Dus is echt maar wrsch typisch voor China.
... Die van schuey is echt mat alle kenmerken van een Chinees exemplaar.
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ibanez666 Bekijk bericht
Ik begin me toch wel af te vragen hoeveel van de tot op heden als nep verklaarde Epi's hier op het forum ten onrechte bestempeld zijn als nep. Ik krijg bijna het idee dat elke epi op marktplaats hier als verdachtt wordt aangemerkt en veroordeeld.
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Les Strat Bekijk bericht
het is een nepiphone, dit kan je zien aan de schroef op de slagplaat, die veel te ver naar buiten staat, de potmeters wijken af, en het custom logo zegmaar dat staat veel te dicht bij de trussrodcover.vr.gr
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldAling Bekijk bericht
@TS: probeer 'm eens te vergelijken met een echte in een winkel/bij een bekende/oid...

Wij komen er hier niet uit en het lijkt me fijn voor jouw gemoedsrust dat er 100% duidelijkheid over bestaat...
@HaroldA en LesStrat, zitten jullie nou een beetje te fucken met TS? Zo ja, waarom?