Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 120

Hybrid View

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door benwave Bekijk bericht
    Nu blijkt dat dus eigenlijk de USA Gibson`s de fouten zijn.
    Dat jullie nog op zòn oerbos vernietigend instrument willen spelen.

Toch maar aan de Chinees nu ??
    Nee dank je ik wil niet meewerken aan slavernij en kinderarbeid, dat hebben <<mart smeets modus>> wij <<mart smeets modus>> dankzij het Kinderwetje van Van Houten in 1874 afgeschaft en of de chinezen eerlijk hout gebruiken?, geloof er niets van ,zij lappen alles aan hun laars, als het om het milieu en mensenrechten gaat.

Alleen bami in mijn mond en tussen mijn tanden, maar niet in mijn handen.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geert1976 Bekijk bericht
    Nee dank je ik wil niet meewerken aan slavernij en kinderarbeid, dat hebben <<mart smeets modus>> wij <<mart smeets modus>> dankzij het Kinderwetje van Van Houten in 1874 afgeschaft en of de chinezen eerlijk hout gebruiken?, geloof er niets van ,zij lappen alles aan hun laars, als het om het milieu en mensenrechten gaat.

Je hebt toch een koreaanse epi? Zal het daar heel anders zijn?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jasper. Bekijk bericht
    Je hebt toch een koreaanse epi? Zal het daar heel anders zijn?
    Ja, zuid Korea is een totaal ander land, met hele andere normen en waarden dan China

Senior Member

Standaard

Ja, zuid Korea is een totaal ander land, met hele andere normen en waarden dan China
    Ok M

Maar hoe leuk die beerput opmerking ook is, bedoel je daarmaa dat er met die grote bedrijven altijd wat mis is? Ik ken die uitdrukking namelijk niet.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jasper. Bekijk bericht
    Ok M

Maar hoe leuk die beerput opmerking ook is, bedoel je daarmaa dat er met die grote bedrijven altijd wat mis is? Ik ken die uitdrukking namelijk niet.
    Als je diep graaft vind je altijd wel iets, overal wordt er wel eens met de regels gebogen, ik denk als je bij bv Fender, Gretch noem ze maar op, ook gaat graven zul je onregelmatigheden aantreffen.
    Goed voorbeeld is BASF die in de 80er vrolijk tegen alle regels in het goedje Benzeen in de Rijn loosde, was/is een groot correct bedrijf voor de buitenwereld, maar ondertussen

Standaard

Toch even reageren op beide topics:

Gibson: je vraagt je nu bijna serieus af wat er dan in de holtes (jaja soundchambers....) in de les paul verstopt heeft gezeten

Orpheo: mijns inziens had deze hele rel voorkomen kunnen worden door:
    1) een andere account te maken onder een ander pseudoniem om het forum te sparen van dit soort komedies
    2) met dezelfde bombarie (lees:excuses) zijn terugkeer aankondigen als zijn vertrek, dan ben je gewoon een vent namelijk en kan er weer op gelijkwaardigheid gediscussieerd worden. Verwachten dat niemand er iets over gaat zeggen als je plots weer opduikt is natuurlijk wel vrij naïef. Netiquette heet zoiets toch?

Moderator

Music

Tuurlijk is Noids post prachtig. Beauty is in the eye of the beholder, hm?

En tuurlijk nam ik een hele scherpe bocht en tuurlijk valt me van alles te verwijten en Orpheo niets want die was heel braaf in dit topic. Dus ben ik waarschijnlijk de botte lul met een Gibson fetish en een rode waas. Nou...even over de historie: verschillende keren heb ik het voor Orpheo opgenomen als hij in topics, over de loop van vele jaren, in de zeik gezet werd door deze en gene. Gerapporteerd als er even niet werd opgelet, posts geplaatst als tegengeluid: allemaal gedaan. De laatste tijd niet meer, omdat ik wel enige verandering bespeurde bij de topic starter maar te weinig om het constructief te noemen. Op het moment dat dan het complete forum allerlei verwensingen naar zijn hoofd krijgt en op een ander forum wordt uitgejankt en even later komt -ie weer even zo vrolijk terug zonder een woord te reppen over het gebeurde, tja, dan wil ik me misschien druk maken over enen en nullen. Ik vind dat namelijk totaal respectloos.

Persoonlijk vond ik dus deze posts wat aardiger maar gek genoeg worden die dan weer niet gequote.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Renin Bekijk bericht
    Orpheo: mijns inziens had deze hele rel voorkomen kunnen worden door:
    1) een andere account te maken onder een ander pseudoniem om het forum te sparen van dit soort komedies
    2) met dezelfde bombarie (lees:excuses) zijn terugkeer aankondigen als zijn vertrek, dan ben je gewoon een vent namelijk en kan er weer op gelijkwaardigheid gediscussieerd worden. Verwachten dat niemand er iets over gaat zeggen als je plots weer opduikt is natuurlijk wel vrij naïef. Netiquette heet zoiets toch?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bram+ Bekijk bericht
    Volgens mij zoek je sowieso de confrontatie op door eerst met veel poeha te vertrekken om vervolgens een 'stille' trap na te geven op een ander forum en dan terug te komen en weer beginnen te posten alsof je neus bloedt.
    Ik zal me er verder buiten houden, wie me verder nog wat moois wil toefluisteren zie wel per PB.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

Senior Member

Standaard

Je wilt niet weten hoeveel gebruiksvoorwerpen voorwerpen of kleding van jou onder vergelijkbare arbeidsomstandigheden zijn geproduceerd...

Senior Member
    Blog Entries
    4

vraagje

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MarkS Bekijk bericht
    Je wilt niet weten hoeveel gebruiksvoorwerpen voorwerpen of kleding van jou onder vergelijkbare arbeidsomstandigheden zijn geproduceerd...
    Bijna alles?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MarkS Bekijk bericht
    zoals.....

Ik nog nooit in mijn leven crap gekocht (op mijn japanse gitaren na, om sommigen voor te blijven)

Mijn messen en eetgerei komen uit Duitsland, mijn porcelein uit Engeland.
    Ik loop op Van Lier schoenen, en koop kleding van Europese merken.
    Koop eerlijke chocolade en koffie en thee..

ik probeer altijd zo bewust mogelijk mijn spullen te kopen....

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten