Nee dank je ik wil niet meewerken aan slavernij en kinderarbeid, dat hebben <<mart smeets modus>> wij <<mart smeets modus>> dankzij het Kinderwetje van Van Houten in 1874 afgeschaft en of de chinezen eerlijk hout gebruiken?, geloof er niets van ,zij lappen alles aan hun laars, als het om het milieu en mensenrechten gaat.
Alleen bami in mijn mond en tussen mijn tanden, maar niet in mijn handen.
Zeg gasten, kunnen jullie niet even een nieuw topic aanmaken over Orpheo's diep en diep verdorven ziel zodat ik en niet continu tussen de posts moet zoeken wat hier wel en niet on topic is?
On topic:
Ik kan me nog herinneren dat GIbson trots met de Gibson Smartwood aan kwam zetten. Nu begrijp ik pas echt hoe uniek die gitaar eigenlijk was bij Gibson![]()
" Great minds think alike"
Toch even reageren op beide topics:
Gibson: je vraagt je nu bijna serieus af wat er dan in de holtes (jaja soundchambers....) in de les paul verstopt heeft gezeten
Orpheo: mijns inziens had deze hele rel voorkomen kunnen worden door:
1) een andere account te maken onder een ander pseudoniem om het forum te sparen van dit soort komedies
2) met dezelfde bombarie (lees:excuses) zijn terugkeer aankondigen als zijn vertrek, dan ben je gewoon een vent namelijk en kan er weer op gelijkwaardigheid gediscussieerd worden. Verwachten dat niemand er iets over gaat zeggen als je plots weer opduikt is natuurlijk wel vrij naïef. Netiquette heet zoiets toch?
Als je diep graaft vind je altijd wel iets, overal wordt er wel eens met de regels gebogen, ik denk als je bij bv Fender, Gretch noem ze maar op, ook gaat graven zul je onregelmatigheden aantreffen.
Goed voorbeeld is BASF die in de 80er vrolijk tegen alle regels in het goedje Benzeen in de Rijn loosde, was/is een groot correct bedrijf voor de buitenwereld, maar ondertussen![]()
Favorieten/bladwijzers