Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 120

Hybrid View

Standaard

Toch even reageren op beide topics:

Gibson: je vraagt je nu bijna serieus af wat er dan in de holtes (jaja soundchambers....) in de les paul verstopt heeft gezeten

Orpheo: mijns inziens had deze hele rel voorkomen kunnen worden door:
    1) een andere account te maken onder een ander pseudoniem om het forum te sparen van dit soort komedies
    2) met dezelfde bombarie (lees:excuses) zijn terugkeer aankondigen als zijn vertrek, dan ben je gewoon een vent namelijk en kan er weer op gelijkwaardigheid gediscussieerd worden. Verwachten dat niemand er iets over gaat zeggen als je plots weer opduikt is natuurlijk wel vrij naïef. Netiquette heet zoiets toch?

Moderator

Music

Tuurlijk is Noids post prachtig. Beauty is in the eye of the beholder, hm?

En tuurlijk nam ik een hele scherpe bocht en tuurlijk valt me van alles te verwijten en Orpheo niets want die was heel braaf in dit topic. Dus ben ik waarschijnlijk de botte lul met een Gibson fetish en een rode waas. Nou...even over de historie: verschillende keren heb ik het voor Orpheo opgenomen als hij in topics, over de loop van vele jaren, in de zeik gezet werd door deze en gene. Gerapporteerd als er even niet werd opgelet, posts geplaatst als tegengeluid: allemaal gedaan. De laatste tijd niet meer, omdat ik wel enige verandering bespeurde bij de topic starter maar te weinig om het constructief te noemen. Op het moment dat dan het complete forum allerlei verwensingen naar zijn hoofd krijgt en op een ander forum wordt uitgejankt en even later komt -ie weer even zo vrolijk terug zonder een woord te reppen over het gebeurde, tja, dan wil ik me misschien druk maken over enen en nullen. Ik vind dat namelijk totaal respectloos.

Persoonlijk vond ik dus deze posts wat aardiger maar gek genoeg worden die dan weer niet gequote.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Renin Bekijk bericht
    Orpheo: mijns inziens had deze hele rel voorkomen kunnen worden door:
    1) een andere account te maken onder een ander pseudoniem om het forum te sparen van dit soort komedies
    2) met dezelfde bombarie (lees:excuses) zijn terugkeer aankondigen als zijn vertrek, dan ben je gewoon een vent namelijk en kan er weer op gelijkwaardigheid gediscussieerd worden. Verwachten dat niemand er iets over gaat zeggen als je plots weer opduikt is natuurlijk wel vrij naïef. Netiquette heet zoiets toch?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bram+ Bekijk bericht
    Volgens mij zoek je sowieso de confrontatie op door eerst met veel poeha te vertrekken om vervolgens een 'stille' trap na te geven op een ander forum en dan terug te komen en weer beginnen te posten alsof je neus bloedt.
    Ik zal me er verder buiten houden, wie me verder nog wat moois wil toefluisteren zie wel per PB.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten