Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 3 van 12 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 120
    Senior Member

Standaard

idd geef orpheo ook een 2de kans, ik weet niet meer precies wat hij allemaal heeft gezegd en dat maakt me nu ook niet meer zo veel uit. maar om hem zo uit te schelden weer etc omdat hij weer post.... jammer

iedereen maakt fouten en sommige iets grotere dan de ander maar probeer het hem iig te vergeven en laat hem gewoon zijn gang gaan hier. of zoals mac dat mooi citeerde: live & let die!

ik zou het wel jammer vinden als gibson niet moet stoppen met produceren enzo
    Gitaar spelen blijft het mooiste dat er is

Moderator

Music

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht
    Hij is niet terug gekomen met alleen dit topic. Hij heeft eerder gereageerd in een door mij geopend topic. Verder, waarom zou juist hij dit niet mogen posten? Afgezien van het feit dat hij vertrokken is is er toch geen belemmering om toch weer te posten? Waarom niet gewoon een welkom terug? Omdat dit over gibson gaat? Wat maakt dat nou uit? Live & let die toch?

Ik weet dat gitaristen erg betrokken zijn bij hun favoriete merk, zeker die hier rondhangen. Mij maakt het niet zoveel uit dat er bij gibson ingevallen is in ieder geval.

laten we het vredig houden in deze toch al zo door elendige wereld
    Niks ervan. Ik heb niets met Gibson maar ook niets met mensen die eerst net doen alsof ze alle wijsheid in pacht hebben, met enige regelmaat uitlatingen doet waar Louis van Gaal zich voor zou schamen, zich dan met een tranen trekkend topic distantiëren van het gepeupel en dan terugkomen met het zoveelste "o, o, wat gaat het fout bij Gibson topic". Werkelijk bezopen.

En die inhoudelijke post, dat je nitro lak kunt oplossen met nagellak remover... hebben we daar speciaal Orpheo voor nodig? Lijkt me niet.

Maar goed, on topic dan maar: er worden zo veel steekrpoeven gedaan en controles uitgevoerd. Ik zie niet in wat hier nu zo speciaal aan is.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Ik dacht dat het volk hier dom moest blijven en dat de ware wijsheid exclusief op het Warmoth forum bleef? Ik word daar zo schijtziek van, met een hoop stampij inclusief zelfgestart topic vertrekken uit deze virtuele wereld en dan na een paar maanden weer met hangende pootjes terugkomen. Dat dat in dit geval weer moet met een negatief verhaal over Gibson.... ik ga gauw een riem pakken anders zakt mijn broek af.

Disclaimer voor de teerhartigen: ik zeg dit als forumlid, niet als moderator.
    Hij is teruggekomen en voorlopig niet de intentie gehad om ruzie zitten maken. Laat hem toch doen.
    Tech 21 Power Engine te koop

Senior Member

Standaard

Gibson is zeker niet mijn favo merk
    Het is puur het Orpheo v.s. Gibson gedoe waardoor er de heletijd discusies losbarste nou ja discusies meer Orpheo weet het allemaal want hij heeft altijd gelijk gejank waar hij dan weer reactie op kreeg en daarom maar wegging.

Dus na zon afscheid weer zo binnen komen vind ik behoorlijk sneu.
    ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ กิิิิิิ

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

ik post alleen dat er bij gibson is binnengevallen door de feds, en dat ik dat toch wel behoorlijk freaky vind... of 't nu warmoth, PRS, fender, of welk ander merk dan ook mag zijn, boeit effe niet. Ik heb ook toendertijd gepost dat Gibson van eigenaar ging veranderen. de enige reden dat ik t van Gibson weet, nja, eerder weet dan van andere merken, is omdat ik me meer in gibson inlees, omdat ik liever speel op gibson's les paul dan op een andere vorm gitaar, meer niet. ik zocht er niet naar, ik kwam 't bij TOEVAL tegen.

Senior Member

Standaard

laten we niet miepen, elke vorm van wijsheid is welkom. of je er mee eens bent of niet ligt aan jezelf.

als iemand iets zegt is het fijn als je er wat aan hebt, maar mocht je er niks aan hebben dan hoef je er niet zo hard aan te trekken, men mag best wat genuanceerder lezen

maargoed dat vind ik.
    ik zelf dacht dat het grotendeel van dit forum bestond uit mensen helpen en discussieren. .. niet elkaar belachelijk maken..
    Laatst gewijzigd door nickofzo; 18 november 2009 om 16:42
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Stratjes zijn voor watjes 

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo Bekijk bericht
    ik post alleen dat er bij gibson is binnengevallen door de feds, en dat ik dat toch wel behoorlijk freaky vind... of 't nu warmoth, PRS, fender, of welk ander merk dan ook mag zijn, boeit effe niet. Ik heb ook toendertijd gepost dat Gibson van eigenaar ging veranderen. de enige reden dat ik t van Gibson weet, nja, eerder weet dan van andere merken, is omdat ik me meer in gibson inlees, omdat ik liever speel op gibson's les paul dan op een andere vorm gitaar, meer niet. ik zocht er niet naar, ik kwam 't bij TOEVAL tegen.
    Net zoals je gitaarnet weer toevallig tegenkwam?

Senior Member
    Blog Entries
    4

Standaard

Orpheo:

Welkom terug

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Ik dacht dat het volk hier dom moest blijven en dat de ware wijsheid exclusief op het Warmoth forum bleef? Ik word daar zo schijtziek van, met een hoop stampij inclusief zelfgestart topic vertrekken uit deze virtuele wereld en dan na een paar maanden weer met hangende pootjes terugkomen. Dat dat in dit geval weer moet met een negatief verhaal over Gibson.... ik ga gauw een riem pakken anders zakt mijn broek af.

Disclaimer voor de teerhartigen: ik zeg dit als forumlid, niet als moderator.

Klaar toch? .. Er zijn zat mensen hier waarvan de mening niet of nauwelijk wordt besproken. Laten wij deze van Mitch dan ook maar mooi in de doofpot steken en Orpheo lekker laten posten wat hij wil op dit openbare forum. Ik vind het informatief wat Orpheo post en al had Beatrix/Osama/Sinterklaas het gepost, kan mij dat verekken.

Of is Mitch een soort van demi-god?

Van Meekeren
    1978 Gretsch Committee Bass
    2006 Epiphone Les Paul Standard Plustop Pro
    // Icetea-burst
    1974 Music Man Sixty-five // Tube Rectifier, Grey logo
    1991 Ampeg SVT410 (USA) + 2001 Ampeg SVT210 (USA)

Senior Member

Standaard

Oei,heetgebakerd topicje dit...
    Anyway,welkom terug Orph!
    Ik begrijp de reacties ivm het vrij dramatische afscheid laatst enz maar kom op,lekker belangrijk. Hij mag dan een redelijk uitgesproken mening hebben maar hij heeft ook kennis die anderen weer van pas komt,plus dat ik het topicje op zich wel het openen waard vond,weer eens wat anders als het zoveelste "wat voor gitaar,mijn eerste gitaar topic" (hoort er ook bij, I know...)
    Maar goed,ik heb zoiets van houdt het gezellig...het is maar een forum (wel leuk natuurlijk)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten