My youtube channel: http://www.youtube.com/88divine
en dan te bedenken dat ik alleen maar wat info post (aka: mensen wijs op een nieuwtje in de gitarenbusiness), en niet de confrontatie opzoek. dat menen over me miepen: ik zeg er niks over.
en toch zijn mensen boos op mij, of whatever, en word het onderwerp ondergesneeuwd.
om je te bescheuren.
Volgens mij zoek je sowieso de confrontatie op door eerst met veel poeha te vertrekken om vervolgens een 'stille' trap na te geven op een ander forum en dan terug te komen en weer beginnen te posten alsof je neus bloedt.
Flikker toch op, man... Wat verwacht je dan, dat je lekker scheldend weg kan lopen en dan uithuilen op het Warmoth forum waar je op GN afgeeft op een niet mis te verstane manier, en dan met open armen wordt ontvangen? Je bent gewoon, oh wacht, ik zal het als mijn mening brengen, ik vind je een heel naar, raar en eng mannetje.
En al die Nicks, Nickofzo's en Quicksilvers, (toevallig allemaal leden met een niet zo erg lang forumverleden) jullie hebben duidelijk e.e.a. gemist. Goed hij is nu niet scheldend teruggekomen of wat dan ook, maar dat neemt niet weg dat hij bij zijn vertrek dingen heeft lopen blaten die ik niet zal vergeten. Erger nog hij deed dat ook nog eens achter onze rug om op een ander forum...
Kappe nou!
Dat doen ze bij Gibson ook!
Alhoewel ie zich in dit topic keurig gedraagt.....
Favorieten/bladwijzers