Om een paar namen te noemen: van hoofd weten we dat hij aan de ene kant de meest gruwelijke onzin post, maar aan de andere kant ook heel zinnige en interesante discussie kan leveren. Dus van hoofd pik je al gauw wat meer dan van iemand die hier al schreeuwend binnenkomt. Het is fout en op geen enkele manier recht te praten, maar zo werkt het meestal.
FNaRK roept nog steeds om het overlijden van dames van lichte zeden, maar ook dat is een soort traditie en ritueel geworden, niet leuk, maar helaas is dat er in geslopen en niet meer weg te krijgen.
Als hier een jonge dame zich komt voorstellen als: hallo, ik ben Truusje en ik ben zestien jaar en ik speel sinds drie dagen gitaar, dan was het traditie voor sommigen om als eerste reactie te vragen: heb je grote tetten?
En het was uitgerekend hoofd die daar in zijn mod periode de stop op zette. Ik denk dat we een goed forum hebben en ik ben er nog altijd trots op, maar ik vind dat de verregaande ongemanierdheid die er soms is er definitief uit moet. Verschil van mening zal er altijd blijven en dat is ook goed, maar brute ongemanierdheid en beledigen, daar kan ik niet tegen en met mij nog velen meer.

Met citaat reageren

Favorieten/bladwijzers