-
Je moet rekening houden dat wanneer iemand als mod spreekt hij daarmee voor het oog van de wereld de moderatie vertegenwoordigt.
Het kan best zo zijn dat er onderling geen consensus is maar dat is niet relevant voor gebruikers aangezien je slechts de algemene regels hanteert.
Dat gebruikers soms niet goed je status als poster kunnen zien komt enerzijds door het losjes hanteren van die statussen door elkaar, anderzijds ligt dat aan de gebruikers. Je kan niet verwachten dat een 16 jarige poster die een aanvaring heeft gehad met een mod die in een volgende ontmoeting de niet mod status van de mod kan herkennen. Ik zeg 16 maar leeftijd heeft daar niet veel van doen.
Dat petten door elkaar heen geeft gewoon veel verwarring, dat lijkt me ook niet op te lossen zo. Aan de andere kant is het onderdeel van de charme van dit forum.
Ik zou als prive mod poster in ieder geval me onthouden van commentaar dat verwijst naar aanvaringen met een poster als mod zijnde. Die kom ik af en toe ook tegen en dat helpt niet om je als prive mod poster te zien.
De grootste handicap is dat je nog steeds "moderator" onder je naam hebt staan als je prive post. Als je nou eens begint met dat te veranderen.
Laatst gewijzigd door Pepe; 11 april 2009 om 18:10
Regels voor berichten