Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 20 van 104 EersteEerste ... 1018192021223070 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 191 t/m 200 van 1037
    Senior Member

Standaard

Jep jep...ze hebben je hard nodig denk ik. Maar als ik jouw reactie een beetje aankeek ben je daar niet echt met een vriendelijke handdruk opgestapt, of wel?

Jammer dat je er niet meer was in ieder geval........

Meijndert kon er trouwens allemaal weinig aan doen. Die heeft z'n best gedaan. Maar gratis komen openen voor een al wat grotere band, 10 euro entree voor het publiek, en dat allemaal voor 5 muntjes (2,5 flesje bier) per bandlid vond ik stiekem een beetje slordig. Of ben ik dan erg veeleisend?

Band wedstrijden waar je je zelf voor opgeeft en dat soort zaken, dan kan ik het me allemaal heel goed voorstellen dat ze gewoon 3 tot 5 muntjes p.p. geven (net als Bliekenpop toen). Maar gevraagd worden om te openen voor een band en vervolgens geld toe moeten leggen op het drinken vond ik jammer.

Moderator

Standaard

Was de geluidsman ook stagemanager? En welke PA boer heeft niet een overschot aan kabels mee?
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

Senior Member

Standaard

Nee..er was een stagemanager, een zaalgeluid man en een monitor man...

En....gezien de grootte van de locatie en podium verwachte ik een volledig magazijn..hoe ze het hebben opgelost met de band na ons weet ik niet want die hadden meer zangers dan wij..maar (met een beetje schaamte) moet ik zeggen dat ik toen al weg was

Moderator

Standaard

Ik was laatst bij een openlucht festival en dat liep rond half elf al een uur achter. Vreselijk aardige jongen die stagemanager, maar dat is geen voordeel, een stagemanager is onverbiddelijk en loopt gewoon op tijd.
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han S Bekijk bericht
    Was de geluidsman ook stagemanager? En welke PA boer heeft niet een overschot aan kabels mee?
    En welke geluidsman heeft er nou niet een stukkie witte tape onder ieder kanaal met daarop genoteerd welk instrument dat betreffende kanaal uitversterkt?

Senior Member

Standaard

Heb je helemaal gelijk in..maar de strikte stagemanagers zijn ook zo netjes om optijd de band in te lichten hoelang ze mogen spelen, hoelaat ze moeten beginnen en hoelaat ze uiterlijk klaar moeten zijn...

Als je dat niet doet kun je t de band ook moeilijk kwalijk nemen toch?

Senior Member

Standaard

Moraal van het verhaal; als je ooit in die tent speelt, zorgen dat je een stevige rider vooruit stuurt

Senior Member

Standaard

Heeft daar geen zin

ik hoor van veel bandjes dat ze me missen daar (enkele hebben ook gevraagd of ik voor ze wil werken), maar de organisatie hebben het zelf verziekt (tenminste de huidige mensen niet, enkele personen die daar werkte vroeger).

Het probleem daar:
    pleuris veel geld in apparatuur gestoken zoals nieuwe geluidstafels/lichttafels/paar mooie 1kw lampen. Maar niet nagedacht over dingen die nou eenmaal slijten: microfoonkabels...
    Het is daar gewoon een pleuriszooi..

Stond bennie nog achter de geluidstafel? betwijfel het want hij is altijd goed bezig (overigens de monitor man die er laatst werkte met The LOO was ook wel goed bezig)

Er zijn er een aantal die echt met veel energie voor die tent werken, maar locatie werkt niet mee (buiten het centrum) dus bezoekersaantal was echt niets eerst (hoe was dat nu?) daardoor is er weinig budget. Daarnaast is het budget wat er was scheef geinvesteerd... lang leve stichting pyramide stelsels!

Conclusie: Leuk poppodium met veel potenties, leuk setje staat er (alleen die jbl set moeten ze eruit gooien), maar ze missen vaste mensen want ze werken nu alleen met een zooi vrijwilligers die het als leerschool zien, maar er zijn geen docenten

Senior Member

Standaard

Volgens mij waren beide geluidsmensen anderen dan jij noemt, ben de namen even kwijt maar bij beide die je noemt gaat er geen lichtje branden...die monitorknul was trouwens erg jong nog, nog geen 20 schat ik.

Bezoekersaantal was nog steeds dramatisch, maar dan moet ik erbij zeggen dat ik 10 euro entree een beetje erg duur vind, of ligt dat aan mij?

Ik bedoel maak 't entree lekker goedkoop (hóóguit 7 euro ofzo) want dan draai je lekker op je baromzet. Geen publiek, geen baromzet. Er stonden 3 man achter de bar uit hun neus te vreten, beetje jammer...

Nog wel altijd druk met Kinkobra?

Senior Member

Standaard

ze hebben nog een hoop te doen daar dus

Kinkobra is sinds half augustus einde verhaal voor mij, diverse redenen (zal ik hier niet neerzetten).

ben sinds oktober werkzaam voor The LOO en hier en daar wat andere schnabbels...

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten