Heb hier op het forum gelezen dat het mogelijk is een buizenbak om te toveren van 100 naar 50 watter mits hij kathode gebiast is. Kon er verder alleen weinig over vinden.

Beschik over een h&k triamp mk1 combo waarbij ik dit graag zou willen proberen. Vraag me alleen af of het mogelijk is, hoe het moet en of ik veel verschil merk.

Gr Rik