-
Ik volgde een tijdje de ampbouwer George Alessandro. Die vraagt ook stevige prijzen maar hij maakt goede amps en heeft bekende klanten. Maar nou komt het.
Een amp van 4000 dollar kan door (discutabele) upgrades al snel in de 10.000+ categorie terecht komen. Klinkt zo'n amp beter? George zegt van wel en hoor je het niet dan ligt dat aan jou, Bonamassa en Derek Trucks horen het namelijk ook.
Kijk, dat is nou een goed verhaal.
Laatst gewijzigd door Pepe; 18 maart 2024 om 16:25
Regels voor berichten
- Je mag geen nieuwe discussies starten
- Je mag niet reageren op berichten
- Je mag geen bijlagen versturen
- Je mag niet je berichten bewerken
-
Forum Rules
Favorieten/bladwijzers