Steep.
Concurreer je met de big names Custom shops.
Enig optimisme kan ze niet ontzegd worden.
Klopt ook. Maar als het wel gewoon goeie gitaren zijn (volgens mij is de afwerking en het fretwerk prima) en je houdt van deze soort relic (die er op zich best goed uitzien), snap ik het ergens wel. Zoveel keus in relic is er nou ook weer niet.
Favorieten/bladwijzers