Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pimmetje Bekijk bericht
Hehehe... zoals jullie posts nu onder elkaar staan, KAN jouw post gezien worden als een reactie op die vraag van Da Vinci over prijzen.

En als je dan op die site naar prijzen zoekt, word je vanzelf een beetje chagrijnig .
(specs idem)
Dat dus.

Maar niet dus .

Sorry DH!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk