Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
Klopt ook. Maar als het wel gewoon goeie gitaren zijn (volgens mij is de afwerking en het fretwerk prima) en je houdt van deze soort relic (die er op zich best goed uitzien), snap ik het ergens wel. Zoveel keus in relic is er nou ook weer niet.
Alleen in NL al wel een bouwer of 7 of 8 die enige naam gemaakt heeft toch?
Voor een Fender CS prijs moet je (voor mij persoonlijk) toch echt aantoonbaar meer bieden dan Fender CS zelf. Dus ik vind het ook nogal optimistisch.

Maar hey, als het verkoopt… wie ben ik dan


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk