Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 60

Threaded View

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cannondale_01 Bekijk bericht
    Zijn antwoord……. Professionele geluidsbedrijven zitten niet te wachten op een brullende amp ergens achter op de stage. Te veel risico.
    Je hebt prof en je hebt prof natuurlijk.
    Als bekende artiest kun je je prima permitteren om dikke versterkers op oorlogssterkte mee te nemen.
    Als oneerbiedig gezegd, dienende gitarist is het naast vaardigheden en sound ook wel redelijk belangrijk om gewoon niet die moeilijke pain in the ass te zijn, stel ik me zo voor.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tnijland Bekijk bericht
    Mijn redenen voor de modeler zijn niet perse dat het beter klinkt maar de winst is flexibiliteit. Het is met een modeler eenvoudig om bijvoorbeeld van Santana naar Brian May naar Stones sounds te schakelen.
    Het zou veel hobbyisten helpen om dit juist níet te doen.
    Ik gebruik een clean, clean met randje, clean met iets meer rand, crunch en lead, zoals ik ook met een conventionele amp doe.
    Wat je schrijft kán wel, als je je zaakjes goed voor elkaar hebt, maar er zijn te veel bandjes waarvan de gitarist zó veel geluiden heeft met onderling te veel verschillen, zowel eq als volume, dat je geluidsmensen gillend gek ziet worden.
    Niet zelden ook nog met dikke delays die niet goed ingetapt zijn en meer van die ongein
    Laatst gewijzigd door D3nnis; 18 augustus 2022 om 19:33

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten