Gaaf, ben erg benieuwd! Ik had de alleerste Fractal, en vond m op zich geweldig, maar ik wou een draagbaar ding, zonder apart MIDI floorboard te moeten kopen, en dat ik niet steeds uit mijn studio rack hoefde te schroeven cq los erbij moest leggen. En ik vond de Helix LT om e.o.a. reden (waarschijnlijk mijn gebrekkige skills) veel makkelijker in de mix liggen. Maar goed, ik ben zeer benieuwd naar hoe hij/jij klinkt, want t is natuurlijk echt fantastisch spul waar enorm, enorm goed geluid uit te halen valt