Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 60

Hybrid View

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    En ik vond de Helix LT om e.o.a. reden (waarschijnlijk mijn gebrekkige skills) veel makkelijker in de mix liggen.
    Dat vind ik sowieso lastig met modelling spul.
    Ik gebruik in mijn ene bandje een Kemper, en vwb instellingen is die nog wel overzichtelijk, maar je hebt natuurlijk een shitload aan gratis en betaalde profiles, dus variatie genoeg.
    Mijn doel is altijd geweest om voor thuis en/of opnames gewoon dezelfde geluiden te gebruiken als live, zoals ik dat ook met een conventionele amp doe, maar sinds een paar maanden ben ik dat aan het loslaten; zelfs niet alleen dezelfde profiles met een andere eq, maar ook gewoon andere profiles. Live eigenlijk wel een stukje donkerder met name.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    Dat vind ik sowieso lastig met modelling spul.
    Ik gebruik in mijn ene bandje een Kemper, en vwb instellingen is die nog wel overzichtelijk, maar je hebt natuurlijk een shitload aan gratis en betaalde profiles, dus variatie genoeg.
    Mijn doel is altijd geweest om voor thuis en/of opnames gewoon dezelfde geluiden te gebruiken als live, zoals ik dat ook met een conventionele amp doe, maar sinds een paar maanden ben ik dat aan het loslaten; zelfs niet alleen dezelfde profiles met een andere eq, maar ook gewoon andere profiles. Live eigenlijk wel een stukje donkerder met name.
    Volgens mij is de Kemper ook fantasisch spul. Ik denk dat voor het uiteindelijke doel: een goede sound die goed in een mix ligt en goed opties om te tweaken qua geluidskwaliteit de Helix, Fractal en Kemper niet erg veel voor elkaar onder doen.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten