Als je een lekkere Marshallsound wilt kun je ook Mercuriall Spark proberen. Ik heb zelf Euphoria en ik ben er erg tevreden mee. De Mercuriall sims zijn gemakkelijk te gebruiken, veelzijdig en klinken top. Probeer vooral bij dit soort sims te kijken hoe het geluid verandert wanneer je het volume van de versterker (niet de sim) hoger zet. Met een goede sim krijg je echt een merkbaar ander soort vervorming dan met de voorversterker (gain).