Btw
Zou iig een "goede" geluidskaart scoren als je met vst's aan de slag gaat
UA links laten liggen. Da's een verdienmodel imo
Btw
Zou iig een "goede" geluidskaart scoren als je met vst's aan de slag gaat
UA links laten liggen. Da's een verdienmodel imo
Favorieten/bladwijzers