Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fobo Bekijk bericht
En het malle is dat we dat digitaal zo precies mogelijk proberen na te doen...
En nog maller is dat wij als gitaristenvolk het als enige kunnen en blijven volhouden dat het het allemaal nog net niet is, te weten dat het frequentiespectrum en dynamiek van een gitaarsignaal uiterst beperkt zijn. Opeens gaan we ons gedragen als volleerde, uiterst ervaren audiofielen (die in hun vrije tijd niets anders luisteren dan MP3's en Spotify). Ik wil niet generaliseren......