Oeh, die is raak!
Denk dat Arjan het nog steeds niet zo goed kan accepteren dat modeling ook een oplossing is voor een heleboel gitaristen. Toevallig niet voor hem, maar dat moet iedereen dan ook steeds weten.
Om het nog algemener te trekken: kijk eens hoeveel buizenamps op MP worden aangeboden, dat moet dan wel een kutprincipe zijn, dat buizengeneuzel. Daar komt nog eens bij dat er sinds de uitvinding ervan totaal geen innovatie heeft plaatsgevonden. Ouwe kutrommel, hopeloos ouderwets en waarschijnlijk deels ook nog verantwoordelijk voor de stikstofproblematiek![]()




Met citaat reageren

Favorieten/bladwijzers