Ik weet niet zo goed wat er opvallend aan is. Gitaristen zijn al jaren met allerlei spullen in de weer om het zo te gebruiken zoals het voor hen het beste uitkomt. Als Luke van CAE naar Bogner gaat zegt dat niet dat CAE kut is. En als Jaap Kwakman van een Kemper naar iets anders gaat is daar evengoed geen conclusie aan te verbinden. Behalve dan hij een Kemper heeft gekocht omdat hij daar ooit blij van werd en nu iets heeft gevonden waar hij nog blijer van wordt.
Ik snap ook niet zo waarom je het nodig hebt steeds met dit soort feiten te gaan schermen. We gaan toch ook niet steeds roepen hoeveel bekende gitaristen allemaal níet (meer) op een Engl spelen om daaraan te verbinden dat Engl kutversterkers maakt.




Met citaat reageren

Favorieten/bladwijzers