Beste forumleden, bedankt voor jullie tips, adviezen en empathie. Ik ga hem een email (in het Duits) sturen, mbv Google Translate (dat wordt weer een klus). Dat ik nu al 10 dagen lang niets meer van hem heb gehoord zal ik er in meenemen en hem daarom nu nog een week geven. Ik zal eens kijken of ik wat mensen op de BCC kan zetten dan heb ik ook getuigen, en ik verstuur met lees en ontvangstbevestiging. Dat kan hij natuurlijk weigeren. De email gaat dan naar zijn versleutelde adres (de advertentie site, ja daar stond de amp ook op, via die site verliep ook de email correspondentie) en ik zal de email ook naar zijn advocatenkantoor sturen, hij kwam er immers zelf mee aanzetten, dat zijn dan ook de enige gegevens die ik van hem heb. Ja ik ken ook zijn bandje waar hij ontzettend populair mee doet, ik vraag me af wat zijn medebandleden en zijn fans (jakkes!) hiervan vinden, wat een ontzettende lul is het!

Verdere tips zijn nog steeds welkom. Bedankt!