-
13 september 2018, 23:54
De advertentie staat op ebay kleinanzeigen. Reacties, vragen en antwoorden van kopers en verkopers lopen via die site. Ik heb het bij hun gemeld dat ik een vreemd gevalletje van - ik wil en ik zal - en daarna hoor je niets meer van mij - had. Hun antwoord was "dan moet je bij een advocaat zijn, wij bemoeien ons hier niet mee. De functie van onze site kun je zien als een briefje in een supermarkt, alles wat tussen koper en verkoper wordt besproken is tussen hun en ebay kleinanzeigen mag en kan zich hier niet mee bemoeien.
Ik stuur hem morgen een laatste herinnering met een termijn van 5 dagen. Bij geen reactie fuck him. Ja ik ben zo dom geweest hem mijn adres en iban al te geven.
Ik kan me goed voorstellen dat hij toch wel zal reageren, omdat het zo'n eikel is, en hij het leuk vindt een ander onder druk te zetten.
Is ook echt niet gemakkelijk om die Duitse k.. mails te schrijven.
Als hij er te lang mee doorgaat, dan boek ik een weekendje Schwarzwald en en neem ik de snoeischaar mee. Komt vanzelf wel in het nieuws. Ik heb dit nog nooit meegemaakt, ik verkoop en koop al 20 jaar via internet, overal ter wereld, nooit een probleem gehad wat niet fatsoenlijk werd opgelost.
Iedereen bedankt.
Regels voor berichten