Oorspronkelijk geplaatst door Rafke Pafke Eerst mochten we zelf ook eten. En dat behoorde tot het beste dat we ooit ergens kregen met de band. Belgen die tevreden zijn over het eten wat ze in Nederland krijgen...... we gaan de goede kant op toch...!! Maar verder zwaar klote dat het zo afgehandeld wordt.
Mijn Soundcloud
Forum Rules
Favorieten/bladwijzers