-
17 augustus 2018, 12:02
#16
Als classic rockband geboekt worden op een openingsavond van het carnavals-seizoen...Een persoon mocht de muziek regelen en die had wel een keer zin in een rockbandje...Staan we daar terwijl de raden van elf en de dansmariekes ons vragend aankeken...Of we ook een polonaise kunnen spelen...Na de eerste set set de gage in ontvangst genomen en huiswaarts gekeerd.
Ik neem aan dat ze het jaar erop iemand anders de muziek hebben laten regelen!
Regels voor berichten
- Je mag geen nieuwe discussies starten
- Je mag niet reageren op berichten
- Je mag geen bijlagen versturen
- Je mag niet je berichten bewerken
-
Forum Rules
Favorieten/bladwijzers