ja hier zat ook weer een verhaal achter. Klein cafetje, om de hoek bij onze andere gitarist waar we repeteren. Hij kent die gasten (2 broers) goed, een van diens vriendinnen kan zingen en heeft ooit eens bij ons ingevallen. Toen hebben wij beloofd een keer bij hun te komen spelen als wederdienst. Uiteindelijk hartstikke leuke avond gehad, publiek vond 't leuk, die jongens hartstikke trots dat ze een keer een band en in tent hadden, bassist straal bezopen (nog gratis ook), Disco Henkie z'n c.v. uitgebreid en vanaf nu ook ervaren geluidsman voor bandjes, bos rozen voor de vrouw.
Al die blije gezichten, daar doen we het uiteindelijk allemaal voor hè.





Met citaat reageren

Favorieten/bladwijzers