Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 23

Threaded View

  1. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 januari 2010
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    870

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dutch66 Bekijk bericht
    Heb je dit gemeten met de opamps in hun sockets?, zo ja, zou ik deze er even uithalen en dan de
    spanningen nogmaals meten ... De TC1044 natuurlijk laten zitten.
    als je hiermee de tl072p's bedoeld, ja deze zaten nog in de sockets.
    ik denk dat ik nu wel snap wat je bedoeld, ik moet zeker de spanning meten in de socket bij pin 8 en nie letterlijk de min en plus van de condensator meten.

    deze geeft bij pin 8 van ic 2 een waarde van -9,17V

    (en bij pin 5 van de tc1044 ook)
    bij pin 4 van ic 2 krijg ik .07V


    over c18 krijg ik idd 4,59V


    pin 3 van de 1044 geeft 0Volt. zou het misschien aan die diodes kunnen liggen ?
    ik heb van die russische d9E diodes voor de 1n4001's genomen aan de hand van de handleiding.
    ik heb overigens een MAX tc1044 en daarvoor ook een andere zener. (https://www.musikding.de/TC1044S_1) en (http://www.newtone-online.nl/catalog...roducts_id=412)
    Laatst gewijzigd door rozh; 3 april 2018 om 17:25
    Keivette pedal & geardemo's by yours truly:
    https://www.instagram.com/rozhseow/
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TDZH Bekijk bericht
    Wat een prachtig forum is dit toch. Iedereen houd van gitaren en heeft een hekel aan voetbal

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top