Heb laatst een klon gebouwd maar deze doet t niet, hij geef wel signaal door, ook wanneer hij ingeschakeld is. Echter is het volume ietsje gedempt ten opzichte van de bypass toestand...
Afgezien van het volume doet ie wel wat ie moet doen? Dus de klank is wat je verwacht, de gain-, tone- en volumeregelaar werken naar behoren maar je krijgt het alleen niet op bypass-volume?
Favorieten/bladwijzers