Wil nog wel mijn Pod upgraden naar een Kemper btw, dat is toch wel weer een slag beter. Met name voor mezelf ja
Is ook niks mis mee om iets voor jezelf te doen.
In dit topic wordt dat door sommige lui zo'n beetje als amateuristisch en not-done beschouwd, maar ze zijn zelf geen haar beter (wedden?)
Favorieten/bladwijzers