De engl heb ik op 1/4 tot max 1/3 deel open.
Qua volume prima voor de band en nog steeds genoeg buizen feel vind ik. En aangezien we alles in 1 aanhanger laden is een 412 geen optie. Puur praktisch niet.
En ja, ik zou modelling kunnen nemen maar mis zelfs op dat volume waar ik met de engl mee speel teveel dynamiek.




Met citaat reageren

Favorieten/bladwijzers