Het ligt natuurlijk ook aan de grootte van de aanhanger.

En zo'n Engl op 1/4 - 1/3 max zegt niet zo veel... ik kwam ook nooit boven een kwart uit met dat ding (meestal op 2 of net er boven) toen ik nog niet in-ear speelde en dan kom je gewoon mee in de band.

Maar ben benieuwd wat jij op je oortjes overhoudt van die dynamiek. Ik iig niet veel. De grap ik dat door alle mogelijkheden die dat biedt de band mijn geluid veel beter vond. Zelf vind ik het minder, en dan kom je precies op het punt van showband; voor wie doe je het?

Wil nog wel mijn Pod upgraden naar een Kemper btw, dat is toch wel weer een slag beter. Met name voor mezelf ja


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk