Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Bekijk bericht
Ik heb veel ervaring met heel veel verschillende spullen. Goede en slechte. En de subtiele verschillen tussen een TS-10 een TS-5 en andere modellen is voor veel gitaristen toch zeer duidelijk.
Absolute onzin. Weinig verschil te vernemen.

Een Marshall is voor het echte heavy werk met powerakkoorden zeer geschikt. Voor subtielere vormen van crunch vind ik een Marshall minder geschikt. Dan klinkt de rauwe rand al gauw als een storen bijgeluid. Om nog even op Summers te komen. Ik weet niet of hij bij de Synchronicity tour nog een Marshall gebruikte maar zijn geluid bij Roxanne is vreselijk. Dat rauwe randje klinkt vreselijk dof en gruizig en lijkt er met vertraging achteraan te rochelen.
Vertel 's Brad, over welke Marshall heb je het? En hoe weet jij nou hoe Andy Summers zijn Marshall instelt, als het al een Marshall was?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Bekijk bericht
Ik speel vanaf mijn 14e gitaar en heb sindsdien in bandjes gespeeld ook met andere gitaristen, op veel verschillende versterkers en randapparatuur gespeeld en ook veel verschillende versterkers en randapparatuur uitgebreid uitgeprobeerd. I've flown all over the galaxy om met de woorden van Han Solo te spreken.
Ik ben ook jarenlang kind aan huis geweest bij De Plug. En daar is zo'n beetje alles aan apparatuur door de jaren heen voorbij gekomen. Maar we vallen in herhaling wat dat betreft. Deze film is al eens eerder voorbij gekomen.
En zo komt het, door al die ongefundeerde reacties, niet bepaald over dat je zo enorm veel ervaring hebt. Verreweg de meeste bandjes die ik ken zijn rammelbandjes overigens en heb ook in legio rammelbandjes gespeeld, met bijbehorende apparatuur. Zegt helemaal niets.