Zo, een compleet topic, als gevolg van onze discussie in het pedalboard-topic! Wow!
Helemaal mee eens.
Ik wil Brad echt niet afzeiken, hoewel ik daar soms wel de neiging toe krijg, maar Pepe slaat de spijker op zijn kop.
BOSS oversturing staat gewoonweg niet zo goed bekend onder de puristen, en dat geldt voor Fender eigenlijk ook, hoewel daar nog enigszins mee te leven valt.
Zo'n BOSS-overdrive klinkt mijns inziens erg plat. Iemand (ik dacht Eboue?) had het over "responsive". Een goede buizenamp, maar ook sommige overdrive/distortion-pedalen hebben dat, alsof je aan het vechten bent met je gear, je krijgt iets terug. Met zo'n BOSS pedaaltje is dat gewoon niet het geval.
Maar als dat helemaal jouw ding is, dan moet je vooral doorgaan. Volgens mij kun je wel een beetje spelen.
Probeer het eens op een JCM 800 2204, 2203 of een JMP. Spreek ik je daarna nog eens, ok?
Herkenbaar! Echt irritant is dat.
Mee eens, maar in dit geval wilde ik toch graag mijn mening ventileren.
Ik vind het niet vreemd als je het scheurkanaal van je amp niet gebruikt, en al helemaal niet als dat kanaal je ding niet is. Gewoon lekker met je ME5 of een ander (multi)pedaal blijven spelen, zeker als dat "je ding" is. Ik heb mijn punt wel gemaakt.

Met citaat reageren

Favorieten/bladwijzers