Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 20 van 58 EersteEerste ... 10181920212230 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 191 t/m 200 van 576
    Senior Member

Standaard

Gast... serieus...

Ipv nou heel hard je best te doen mij ergens op te vangen, lees het betreffende topic nou eens ff terug.
    Dan zal je zien dat je het ook hier weer niet bij het goede eind heb en dat ik nergens zeg dat een JEM niet geschikt is voor TS.

Pffff....

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Senior Member

Standaard

Volgens mij stelt TS geen Jem-vraag......

Senior Member

Standaard

Broodje Jem? Lekker met een McMonkeyGrip

Senior Member

Standaard

Na al die broodje aap verhalen van Milko zit ik ondertussen wel vol eigenlijk.

Banned

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Da Vinci Bekijk bericht
    Gast... serieus...

Ipv nou heel hard je best te doen mij ergens op te vangen, lees het betreffende topic nou eens ff terug.
    Dan zal je zien dat je het ook hier weer niet bij het goede eind heb en dat ik nergens zeg dat een JEM niet geschikt is voor TS.

Pffff....

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Ik probeer je niet te vangen. Jij blijft maar zeiken over dat een JEM een onzinnig idee is als iemand naar een superstratje met vaste brug op zoek ik. Niet dus.

Milko sluiten.

Senior Member

Standaard The Guitarfarm in Wanneperveen

Gisteren eindelijk nog even contact gehad met Frans.
    Heb hem gevraagd wat zijn plan was na mijn aangetekend schrijven. Niks dus. Hij blijft er bij dat er niks aan de hand is met de gitaar in kwestie.
    Tijd voor de volgende stap...
    Ik was het eerst niet van zin omdat dat toch een stap is in het onbekende. Vraag me af dat ALS het toch in mijn nadeel zou uitgesproken worden, wat me dit in het ergste geval zou kunnen kosten...

Ik zal even binnenspringen bij de juridische dienst van de stad. Blijkbaar is een eerstelijnadvies gratis. Mss kunnen zij mij overtuigen om dit wel of niet te doen.
    Laatst gewijzigd door Stoffel43; 29 november 2016 om 12:55
    Kris

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Milko Bekijk bericht
    Ik probeer je niet te vangen. Jij blijft maar zeiken over dat een JEM een onzinnig idee is als iemand naar een superstratje met vaste brug op zoek ik. Niet dus.

Milko sluiten.
    Ik blijf maar zeiken? Jij kan niet eens met één quote komen waar ik überhaupt zeg dat een JEM niks voor TS van overigens een compleet ander topic.

Maargoed, omdat je zelf te lui bent om terug te zoeken, problemen hebt met begrijpend lezen, graag de eikel uithangt en er blijkbaar geen probleem mee hebt structureel onwaarheden te verspreiden zal ik het één keer voor je op een rijtje zetten.

De Ibanez Steve Vai JEM gitaar. Dat geval kun je in diverse versies krijgen. Van betaalbaar tot idioot duur.

Milko sluiten.
    Qua vaste brug is de keuze daar anders niet reuze...
    Ik vermoed dat hier de pijn al zit, dus ik ga deze even uitleggen voor je.
    Hier staat niet dat er geen JEMs met vaste brug zijn. Hier staat dat je daar niet veel keuze hebt. Dat baseer ik op het feit dat er naar mijn weten maar één JEM is met vaste brug, nl. de Ibanez Jem7EAFX. En die is alleen in 2009 geproduceerd. Ga die maar eens nieuw vinden en dan ook nog specifiek in Honk Kong...

Het vervolg...

Er zijn genoeg soortgelijke modellen van Ibanez met vaste brug. [iet over ergens anders aan sjorren en dikte snaren]
    Klopt, maar dat zijn dan niet de Steve Vai JEM gitaren waar jij het over had (met DiMarzio's pups, Floyd Rose, Monkeygrip, 5 pc maple/walnut neck) maar gewoon de RG serie waar Fusion het over heeft.
    Monkeygrip? Is dat dat gat waardoor het lijkt alsof iemand die honger had een hap uit de body heeft genomen? Ik zeg, kijk op de Ibanez website naar de RG serie in de wat duurdere prijsklasse. Verder zit geluid in je vingers en niet in maple, walnut en weet ik wat nog meer.

Milko sluiten.
    Pfff... eerst een 'Ibanez Steve Vai JEM gitaar' adviseren (aan iemand die zegt dat een vaste brug een must is) terwijl je blijkbaar het verschil tussen een JEM en een RG niet weet en dan met zo'n dooddoener komen....

Zeg dan niks
    Voor een gitarist die zijn instrument beheerst doen de verschillen tussen een JEM en een RG er inderdaad weinig toe. Noch einmal, geluid zit in je vingers.

Milko sluiten.
    Dat was het wel zo'n beetje...

Dus de grote vraag blijft; waar zeg ik dat de JEM niet geschikt is?
    En, hoezo blijf ik daar over zeuren?
    Laatst gewijzigd door Da Vinci; 29 november 2016 om 13:07

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stoffel43 Bekijk bericht
    Gisteren eindelijk nog even contact gehad met Frans.
    Heb hem gevraagd wat zijn plan was na mijn aangetekend schrijven. Niks dus. Hij blijft er bij dat er niks aan de hand is met de gitaar in kwestie.
    Tijd voor de volgende stap...
    Ik was het eerst niet van zin omdat dat toch een stap is in het onbekende. Vraag me af dat ALS het toch in mijn nadeel zou uitgesproken worden, wat me dit in het ergste geval zou kunnen kosten...

Ik zal even binnenspringen bij de juridische dienst van de stad. Blijkbaar is een eerstelijnadvies gratis. Mss kunnen zij mij overtuigen om dit wel of niet te doen.
    Oke, benieuwd waar ze mee komen. De volgende stap is een belangrijke in heel het traject. Neem je je verlies, of wil je 'm een poepie laten ruiken...

Senior Member

Standaard The Guitarfarm in Wanneperveen

Ik wil 'm uiteraard een poepie laten ruiken. De vraag van 1 miljoen is alleen in hoeverre de rechter het daarmee eens zal zijn.
    Het enige wat me nog enigszins tegenhoudt is dat ik het me niet kan permitteren om te verliezen en dan dus ook nog eens voor de kosten van de rechtspraak moet opdraaien.
    Ik vrees dat we daar toch over een flink bedrag zullen spreken. (Met mijn portemonnee als referentie toch)
    Kris

Senior Member

Standaard

Ach, door dit topic heeft hij nog een slechtere naam gekregen. Dat zal hem meer schade dan winst brengen.

Als je het er niet bij wil laten zitten dan moet je kijken wat de eventuele kosten zijn.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten