Ik denk dat dit een prima oplossing is, en idd hulde aan 'Frans' dat hij ondanks dit eenzijdige draadje
(alsnog) zijn verantwoordelijkheid heeft genomen.

Ik denk dat de weg via de kantonrechter voor beide partijen op een teleurstelling had uitgelopen.