Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 16 van 58 EersteEerste ... 6141516171826 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 151 t/m 160 van 576

Standaard

Lange teentjes of weer last van je moraalridderspier?
    Zo. Ben jij nou ook beledigd? Mooi! Geniet ervan joh. Sjonge zeg. ... is het tere zieltjestijd ofzo!?

De rest ook gelezen? Dit draadje staat stijf van de misplaatste jurisdische adviezen. "hier is mijn advies, maar jij moet het doen". Flikker toch een eind op. Als de TS gaat procederen is hij mijn held. Maar tot die tijd is dat een draadje vol met straatadvocatien die ook wat gehoord menen te hebben. En ja, dan is een "ik schreef m'n dagvaardingen altijd zelf" echt een overtrefende trap.

Maar OK, misschien heeft Joost een eerdere loopbaan gehad. Inderdaad geen moment overwogen!!

Joost, man, vertel es wat meer over de tijd dat je je dagvaardingen altijd scheef. En wat is de reden dat je,zoals Da Vinci gesuggereert, voor een ander loopbaan hebt gekozen?
    „…were you born that stupid? Or did you have to study?“

— Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky

Senior Member

Standaard

Ik snap niet zo goed waarom een moderator zich hiermee moet bemoeien? En hoezo is het ongepast juridisch advies als jij je advocaat een briefje de deur uit laat doen naar die derderangs toko? Wanprestatie ligt er zo dik boven op, want de winkel levert(presteert) niet waarvoor hij wel geadverteerd heeft. Voor een jurist is dit appeltje eitje.
    Beetje jammer dat een moderator dit topic dan weer wil sluiten, omdat hij de adviezen die gedaan worden ongepast vindt. Ik snap het niet, maar goed...
    Ik ben benieuwd wat de ts eruit haalt.

Senior Member

Standaard

Barend, je bent echt te weinig op het forum, iedereen kent het verhaal van Joost.,

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pimmetje Bekijk bericht
    Status is ook een prikkel. Zo is de bullshit geboren .
    147-c Guitars

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dirk_Hendrik Bekijk bericht
    En voor allen de zoveel verwachten van een "aangetekende brief". Wel eens bedacht dat niets zo gemakkelijk is als een aangetekende brief gewoon weigeren? Er is echt geen enkele verplichting em aan te nemen/accepteren. En je kunt wel, en volledig legitiem, zeggen dat je de betreffende brief niet hebt ontvangen.
    Dit is wat er altijd als eerste stap geadviseerd wordt; stel de leverancier in gebreke middels een aangetekende brief. Als hij deze weigert is dit trouwens niet hetzelfde als "niet ontvangen", daarom wordt hij immers aangetekend. Dat je daarna nog wel even door de modder moet rollen bij de rechter, is een ander verhaal. Heb het een aantal jaren terug nog mogen meemaken met een verrotte basinstallatie (niet van mij trouwens).

Senior Member

Standaard

Lange teentjes of weer last van je moraalridderspier?
    Zo. Ben jij nou ook beledigd? Mooi! Geniet ervan joh. Sjonge zeg. ... is het tere zieltjestijd ofzo!?

De rest ook gelezen? Dit draadje staat stijf van de misplaatste jurisdische adviezen. "hier is mijn advies, maar jij moet het doen". Flikker toch een eind op. Als de TS gaat procederen is hij mijn held. Maar tot die tijd is dat een draadje vol met straatadvocatien die ook wat gehoord menen te hebben. En ja, dan is een "ik schreef m'n dagvaardingen altijd zelf" echt een overtrefende trap.

Maar OK, misschien heeft Joost een eerdere loopbaan gehad. Inderdaad geen moment overwogen!!

Joost, man, vertel es wat meer over de tijd dat je je dagvaardingen altijd scheef. En wat is de reden dat je,zoals Da Vinci gesuggereert, voor een ander loopbaan hebt gekozen?
    Weer? Geen idee waar je dat op baseert. Maargoed, trap maar lekker om je heen?

Beledigd? Nee. Er is niks wat jij kan zeggen waarmee je mij beledigt. Maar dat zegt vooral iets over de waarde die ik aan jouw berichten toedicht.

Alles gelezen? Blijkbaar meer dan jij gezien jij de achtergrond van Joost niet kent.

Verder totaal ongepast dat een mod deze toon tentoonspreidt op een an sich vriendelijk draadje.

Flikker op? Kruip zelf maar terug onder je steen.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Senior Member

Standaard

Een mod reageert alleen als mod als ie een kleurtje gebruikt, zo niet, dan gewoon als gebruiker van het forum, toch?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Beetje jammer dat een moderator dit topic dan weer wil sluiten, omdat hij de adviezen die gedaan worden ongepast vindt. Ik snap het niet, maar goed...
    Volgens mij lees je niet goed hoor.

147-c Guitars

Senior Member

Standaard

26 jaar bij twee verzekeraars gewerkt, waarvan 17 jaar als teammanager Schade. Circa 100 procedures gedaan in die 26 jaar waarvan de helft kantonzaken waren en de helft als side-kick van een advocaat omdat zaken boven €25.000 een advocaat vragen.

Na 22 jaar bij dezelfde baas gewerkt te hebben, kwam ik op mijn 47ste op straat te staan toen 1/3 van het management mocht vertrekken. De nieuwe directeur hield van Drs. managers en ik heb geen titel.

Nooit bedoeld wijsneuzerig over te komen. Slechts wat tips & trics willen geven.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    Een mod reageert alleen als mod als ie een kleurtje gebruikt, zo niet, dan gewoon als gebruiker van het forum, toch?
    Dan hoef je toch niet zo aanvallen/beledigend uit de hoek te komen en een sfeer in een topic bewust negatief te beïnvloeden....

De titel komt met verantwoordelijkheden.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Senior Member

Standaard

Waarom mag een mod niet als botte lul reageren? Zolang het niet in rood is, is hij niet anders dan wij met z'n allen en hier zitten zat andere klootzakjes (Ikke niet natuurlijk, ik ben een nette meneer).

147-c Guitars

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten