Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 18 van 58 EersteEerste ... 8161718192028 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 171 t/m 180 van 576
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jutter Bekijk bericht
    Toch begrijp ik D-H wel. Er lopen nogal wat wijsneuzen rond die het allemaal wel even goed te weten vertellen. De kennis die zij daar van zeggen te hebben trek ik vaak in twijfel. Vaak snel ergens anders info ingewonnen om hier de wijsneus uit te hangen??? Maar ja, sommigen hebben blijkbaar overal verstand van...
    Ik vind de reactie van D-H vooral erg nutteloos.
    De ts krijgt van iedereen op een respectvolle en positieve manier input hoe met z'n probleem om te gaan en deze gozer veegt het allemaal van tafel als zijnde amateur juridisch gezever.
    Ikzelf spreek uit ervaring hoe met dit soort problemen om te gaan, heb het geluk dat ik juristen in de familie heb dus weet er wel iets van af. Dat die D-H dan met zo'n reactie komt, daar zakt m'n broek van af. En wat bereikt hij ermee? Niets...

Senior Member

Standaard

Volgens mij had D_H een gezellige VrijMiBo of zo...
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    De ts krijgt van iedereen op een respectvolle en positieve manier input hoe met z'n probleem om te gaan en deze gozer veegt het allemaal van tafel als zijnde amateur juridisch gezever.
    Ikzelf spreek uit ervaring hoe met dit soort problemen om te gaan, heb het geluk dat ik juristen in de familie heb dus weet er wel iets van af. Dat die D-H dan met zo'n reactie komt, daar zakt m'n broek van af. En wat bereikt hij ermee? Niets...
    Arjan, ik doelde niet op jou hoor. Meer doelde ik, en wie de schoen past trekke hem aan, op mensen die overal advies/beter weten/wijsneus hebben/zijn om maar gewaardeert te worden op het forum. Advies geven is okay maar men kan ook overdrijven. Vaak wordt het ook nog op een bepaalde toon gebracht dat zij alleen het beste weten... Tja, dan kan je weleens verwachten dat je tegengas krijgt of een sneer omdat het iemand de keel uithangt. Dus ik begrijp D-H wel. Trouwens D-H is een prima vent hoor. Jij ook.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Volgens mij had D_H een gezellige VrijMiBo of zo...
    Was da?????

Senior Member

Standaard

Oke, dat dacht ik al, Lex. Of die D-H een goeie gozer is weet ik niet, heb hem nooit mogen ontmoeten maar op basis van wat hij hier post, komt hij over als een enorme dickhead (=DH) en dat is misschien niet de bedoeling 😂

Senior Member

Standaard

Oke, dat dacht ik al, Lex. Of die D-H een goeie gozer is weet ik niet, heb hem nooit mogen ontmoeten maar op basis van wat hij hier post, komt hij over als een enorme dickhead (=DH) en dat is misschien niet de bedoeling ��
    Nee hoor. We hebben hier een tuinman die, als hij onkruid ziet, dwars door de bloementuin heenloopt... Verrekte aardige man trouwens...

Senior Member

Standaard

Persoonlijke ervaring kan waardevol zijn, maar wat je familie ernaast doet, zegt verder niets over jou. In positieve, of in negatieve zin, gelukkig maar.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Milko Bekijk bericht
    Kijk eens , die jongen, die Da Vinci is ook niet onfeilbaar in zijn advies.

Milko sluiten.
    Dan heb je mijn bericht niet goed gelezen. Ik zei dat er wat betreft JEMs weinig keuze was als je een vaste brug zoekt.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Senior Member

Standaard

Ik vind D-H z'n reactie vooral een erg goed voorbeeld van de laagdrempeligheid van het internet.

Senior Member

Standaard

Ik doe m'n best om de nuttige informatie overal uit te filteren hoor, alleen aan het gekibbel hier heb ik niks... 🤔
    De aangetekende zending is afgeleverd. Nu enkele dagen afwachten of er een reactie komt alvorens ik zelf contact neem.
    Ondertussen zal ik al eens informeren naar een advocaat... Iemand een aanrader wat dat betreft?
    Kris

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten