Joost, met alle respect hoor, maar we hebben binnen een etmaal hier bijna 200 reacties en bijna allemaal van een kleine 'groep' mensen.

Daarnaast zie ik wel degelijk dat Brad zijn houding aan het veranderen is. Hij kan zijn oude gewoonten moeilijk loslaten, maar hij doet zijn best. Dat vind ik winst.