Ik vind dit dus een enorme gemiste kans. Wat mij betreft had hier sprake kunnen zijn van enige rehabilitatie, van enige toenadering, van enig begrip. Brad had bij mij zeker enige sympathie kunnen winnen, en dat nog wel op een dag dat ik door hem wordt uitgescholden. Maar daarvoor is wel iets nodig. Iets dat nu niet geboden wordt. Oprecht jammer........