Ik lees niet goed, ik luister niet en ik kan geen conclusies trekken. Hmm, bekende klacht op dit forum. In dit topic zelfs.
....
Brad, is er nog plaats in je groepje?!![]()
Ik lees niet goed, ik luister niet en ik kan geen conclusies trekken. Hmm, bekende klacht op dit forum. In dit topic zelfs.
....
Brad, is er nog plaats in je groepje?!![]()
"Het is maar een spelletje" - Confucius
Favorieten/bladwijzers