Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joost de Ruig Bekijk bericht
Een oprechte vraag aan Brad: zijn er ontspoorde topics waarin jij (een deel) van de oorzaak aan jezelf durft toe te kennen? Want ook in deze discussie doe je werkelijk niets anders dan naar anderen wijzen......
Ik ben geen heilig boontje maar ik kan geen topic bedenken waar je de schuld grotendeels op mij kunt schuiven . Wel heb ik hier en daar weleens scherpe kritiek geuit maar dat deed ik niet voor niks

Ik moet voor tienen nog even naar de supermarkt , tot schrijvens