-
Ik ga denk ik ook met cab (1936v) op podium voor podiumgeluid en gitaargevoel, en met cab-simulatie naar FOH
Zo kan ik beide combineren ifv band, met of zonder IEM
Kan kemper beide gelijk signalen uitsturen? nl. main out naar FOH met cab sim. en monitor out met/zonder cab sim.
Hoe dan geluid inregelen, volgens main out veronderstel ik.
Kan je op de monitor uitgang nog eq. regelen. intern/extern?
Regels voor berichten
- Je mag geen nieuwe discussies starten
- Je mag niet reageren op berichten
- Je mag geen bijlagen versturen
- Je mag niet je berichten bewerken
-
Forum Rules
Favorieten/bladwijzers