Oorspronkelijk geplaatst door Da Vinci Het scheelt twee fysieke knoppen waarmee je parameters van modulatie kan instellen (bij het rack moet dat met een tussenstap). Vaag eigenlijk. Ik kan niet in de binnenkant kijken, maar op het frontpaneel had dat toch nog makkelijk moeten passen.
Forum Rules
Favorieten/bladwijzers