Het scheelt twee fysieke knoppen waarmee je parameters van modulatie kan instellen (bij het rack moet dat met een tussenstap).

Verder is de toaster smaller (en hoger) en neemt daardoor wat minder staplaats in. Tevens is ie door de handgreep wat makkelijker te verplaatsen.

Veel scheelt het allemaal niet vind ik persoonlijk, maar als je wat te kiezen hebt....


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk