Ok, dank voor reacties.
Voor mij dus best de versterkte kemper, voor één band zonder IEM en met eigen cab.
Is de kemper hiervoor luid genoeg? spelen wel loeihard met deze band

Bij gebruik met IEM ben ik wel overtuigd dat je dan altijd goede sounds krijgt en dat is toch lekker spelen, niet...
Hierbij zou ik dan mss wel een frfr monitor (passief) bij willen hebben voor wat stagevolume en wat druk...
Hoe gebeurt bij jullie dan de soundcheck? enkel lijntje naar FOH en klaar of toch nog instellen

Is er eigenlijk een groot verschil tussen top of rack in gebruik?