Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 245 van 410 EersteEerste ... 145195235243244245246247255295345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.441 t/m 2.450 van 4093
    Senior Member

Standaard

@MikeD Ik ben niet van de SG's, dus ik laat dit juweel graag aan een ander.

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

Senior Member

Standaard

Even wachten tot de chorus uit gaat;

https://youtu.be/-z5B3tpPo2w

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Senior Member

Standaard

https://youtu.be/RHa9o-8mQQ0

Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

Senior Member

Standaard

Sinds jaren heb ik nu tot mijn schrik opeens het gevoel dat ik eigenlijk wel klaar ben en tevree met mijn spullekes. Ik speur nog wel steeds uit gewoonte de bekende sites af, maar ik heb eigenlijk niets meer te wensen. Ik zie heus nog wel eens wat leuks voorbijkomen "puur voor de heb", maar weet nu dat ik daar geen geld meer aan zal uitgeven. Bijzonder vreemde gewaarwording.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MarkS Bekijk bericht
    Sinds jaren heb ik nu tot mijn schrik opeens het gevoel dat ik eigenlijk wel klaar ben en tevree met mijn spullekes. Ik speur nog wel steeds uit gewoonte de bekende sites af, maar ik heb eigenlijk niets meer te wensen. Ik zie heus nog wel eens wat leuks voorbijkomen "puur voor de heb", maar weet nu dat ik daar geen geld meer aan zal uitgeven. Bijzonder vreemde gewaarwording.
    Herkenbaar. Ik heb ook al tijden niks meer aangeschaft, op een nieuwe Maxon AD-9 Pro na, maar dat was omdat mijn oude AD-9 kuren begon te vertonen. Op een gegeven moment kun je goed uit de voeten met je gear.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door telerocker Bekijk bericht
    Herkenbaar. Ik heb ook al tijden niks meer aangeschaft, op een nieuwe Maxon AD-9 Pro na, maar dat was omdat mijn oude AD-9 kuren begon te vertonen. Op een gegeven moment kun je goed uit de voeten met je gear. Het kan altijd beter, maar 't is niet echt nodig.

Senior Member

Standaard

Mod, gooi aub ff die tweede post weg. Foon heeft de hik, maar dezelfds posts achter elkaar is overkill. Thx.

Banned

Standaard

De nieuwe Boss Ce 2

Senior Member

Standaard

Een Parlor gitaartje voor weinig, daar heb ik nu nog wel eens trek in. Zo'n finkerpicking/ragtime gitaartje dat gewoon ergens in de hoek staat, waarbij je je geen zorgen hoeft te maken over beschadigingen. Dat je achterloos meeneemt naar een BBQ of weekendje weg etc. Ik heb een tijdje naar een Farida en naar een Levinson (jawel, de man achter Blade) gekeken, maar dan ben je toch al snel 500-600 kwijt en ga je weer voorzichtig worden

Ik heb een resonator van Recording King en ben van mening dat die Chinezen veel waar voor hun geld bieden. Nu hebben ze meerdere Parlors voor rond de €200,- en hun RPH05 is nu zelfs voor €160,- bij Bax in de aanbieding. Met zelfs een massief bovenblaadje, een matte afwerking en double bound, is het eigenlijk precies wat ik zoek. Dat wordt dus wikken en wegen deze week

Soundclip: https://youtu.be/bqr-42s2W-4

Standaard Parlor

Ik kan je van harte de Fender CP 100 aanbevelen. Deze heb ik zelf een paar weken teug bij Bax besteld
    Is een prima parlor; klinkt lekker en de afstelling (actie) is helemaal af

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten