Ik ken dat gevoel. Heb ik bijna 15 jaar mogen ervaren. Geen enkele behoefte aan iets nieuws. Hooguit geïnteresseerd in 'space pedaaltjes', maar nooit de behoefte gehad er werk van te maken.
Het idiote is wel dat de lol er een beetje van afging. Aan de ene kant enorm tevreden met wat ik heb, aan de andere kant die vreemde leegte. GASgebrek. DeGASilisatie. OntGASsing.
Ik heb weer 'last' van GAS gekregen toen iemand tegen mijn weten in mijn versterkers had verkocht. Ik heb (ik blijf het ongelooflijk vinden) enkele versterkers gekregen waarmee ik behoorlijk uit de voeten kan, al heb ik nog steeds GAS voor een AC30 (oud type), een Fender Super Sonic, een Twin Reverb, of een Fender Deluxe. Jawel, ik heb een enorm zwak gekregen voor Fender amps. De drie die ik noemde liggen qua geluid nogal uit elkaar, maar alledrie gaaf. En een Bassman, of een Super Reverb, of een Bandmaster......, allemaal geil. Voor mij moet het clean. Ik heb nu één klein pedalenbakkie en daar komt nog een grotere pedalenbak met 'space-effecten' bij, die ik daarop kan aansluiten. In die laatste bak zit nogal veel werk, dus dat zal nog wel een tijd duren (mijn gereedschapskist bestaat uit 3 uitgelopen schroevendraaiers).
Maarrrrrrrrr....... ik ben weer een tijd bezig geweest. Veel 'last' van GAS gehad en dat heeft zo z'n charme.
Maar goed, je hebt het gelezen. Enkele maanden terug SMOORRRR op een goedkope, edoch retegeile Gretsch. En nu loop ik weer (eigenlijk al jaren) te geilen op een Explorer. Het houdt weer eens niet op!![]()
Favorieten/bladwijzers