Gas voor Stringtree alias string retainer roller voor de nepstrat a € 0,85 bij ali.
Nieuwe fluttuners voor de nepstrat a € 4,45 voor 6.
GAS inmiddels gestild dmv aanschaf.
Gas voor Stringtree alias string retainer roller voor de nepstrat a € 0,85 bij ali.
Nieuwe fluttuners voor de nepstrat a € 4,45 voor 6.
GAS inmiddels gestild dmv aanschaf.
GAS voor deze nieuwe Smitty:
![]()
Die is sexy, joost! Nu met tune o matic, set neck, carved top en twee hummies graag! 😀
Edit: Zag laatst een foto van een smitty LP, die was ook enorm sexy.
Net wat zitten youtuben betreffende chorus pedaaltjes. Ik denk dat ik gas heb voor de catalinbread callisto.
Laatst gewijzigd door D3nnis; 10 september 2016 om 13:38
Doet me denken aan al die teak meubels uit de seventies.. nee, dat schreeuwt geen rock'n roll, meer doorzonwoning Alphen aan de Rijn.. niet voor mij.
Ook ongeveer mijn eerste gedachte.
Gelukkig smaken verschillen, ik zou hem nooit aanschaffen.
Wat weer goed is voor anderen![]()
Ook niet helemaal mijn plank, maar soms wordt dat anders als zo'n gitaar geweldig klinkt.
Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.
Mooie basic plank, maar juist daardoor inderdaad wel een beetje braaf. Vooral in combinatie met al dat meubelhout. Geen binding en een slagplaat zou een hele verbetering zijn.
Duesenberg Double Cat 12-string, Duesenberg Fullerton TV, Gibson LP Classic DC, Gibson ES 339, Fender Am Special Strat, Fender TL52 VNT Tele MIJ, Ibanez 540R, Danelectro Longhorn Baritone & Baby Sitar, Eastman AR910CE, Aristides 020. Te koop: Aristides 070, Fernandes Revolver + Sustainer, Gitane DG-560, Alhambra 3C CW E1, Taylor 522e 12-fret
Afgezien van of je hem mooi vindt of niet, beetje Galama vibe wel. Met een neck & headbound en zwart bovenblad, ja, dan wordt het een heel ander verhaal. Sterker, een interessant verhaal.
Favorieten/bladwijzers